Šalta? Ar kada ragavot tokios kavos? Saldžiai kvepia…

Morkų kava

Morkas nuvalyti, sutarkuoti ir džiovinti apie 5 val. orkaitėje prie 80°C su ventiliatoriumi ir pravertomis durelėmis, retsykiais pamaišant. Baigus džiovinti (morkos tampa traškios, bet nepakeitusios spalvos) švelniai paskrudinti prie 130-150°C iki rusvos spalvos.

Išeiga: iš 3 kg nevalytų morkų arba 2 kg nuvalytų gauname 200g kavos. Laikyti uždarame inde, kad nesudrėktų.
Į verdantį vandenį puodeliui kavos dėti 2 šaukštelius ar daugiau paruoštų morkų traškučių, pavirinti 1-2 min., palaikyti uždaram puode, pagardinti pienu ar grietinėle (ar dar ir cinamonu).
Skanaus!

Gintės ir Šarūnės mama

Jei gaminti (skusti, tarkuoti, džiovinti) tingite, atbėkit į mugę laiku (kokią 10-10.30 val.) – rasite štai tokius indelius su eko-natūr-sveikuolių kava. Mano vyras sakė, išvirs ir paragavimui-vaišinimui puodą, kai pasiskundžiau, kad į termosą mažai tilps, o virti “Vilties” mokykloje nebus kada…

Tekstas ir morkų kava mugei:  mano Mamos

Foto: mano Sesės

p.s. oi, gal einu pažliumbsiu kur, kaip man pasisekė – visi palaiko mano net keisčiausias idėjas…. AČIŪ!

p.p.s. Tėti, girdi? Atvažiuok mugėn ir tu😉, tau patiks…