Yra keletas dalykų, be kurių apsieiti niekaip negaliu – tai knygos ir fimai. Kiekvieną kartą pasižadu sau, kad šiandien nusipirkta knyga ar filmas yra paskutiniai, įsigyti šią savaitę, bet jau sekančią dieną vėl ką nors nusiperku. Tam tikra prasme namai nejučia pradeda virsti į sandėlį, kur visuose pakampiuose pūpso knygų stirtos. Esu iš tų skaitytojų, kuri renkasi knygas pagal nuotaiką, ir man visai negėda, kad šalia rimtos lektūros, kartais mano bibliotekoje atsiranda ir lengvesnio žanro kūrinių. O kur dar interjero knygos, kurias galiu vartyti kas dieną ir vis ką nors naujo jose atrasti. Priėjau iki visiško absurdo, nes ir grožinę literatūra pradėjau rinktis žiūrėdama, kas gi yra pavaizduota ant viršelio 🙂 Bet kol kas dar užtenka sveiko proto nesusipirkti visiško šlamšto, o tai, ką norečiau pasiūlyti jums perskaityti, man asmeniškai labai patiko, nors neslėpsiu, ant dvejų knygų puikuojasi interjero elementai 🙂 Taigi….

Peter Mayle “Metai Provanse” – dažnai pasvajoju, kaip būtų puiku gyventi Prancūzijoje, kokiame nors mažame miestelyje. Mane žavi prancūziškas interjeras, maistas ir gyvenimo būdas. Taigi ši knyga kaip tik apie tai. Ji šmaikšti, gyva ir lengvai skaitoma. Tikrai nepretenduoja į rimtų skaitinių sąrašą, bet laikas ją beskaitant prabėgo laabai greitai.

Mary Alice Monroe “Knygų klubas” – jei tau truputį liūdna ir viskas gyvenime atrodo yra ne taip, kaip noretųsi, tuomet verta susirangyti fotelyje pasiėmus taurę vyno ir šią knygą. Vėl gi lengvas skaitalas, bet kartais taip norisi mergaitiškos draugijos ir mergaitiškų patarimų. Savo tematika šiek tiek primena serialą “Nusivylusios namų šeiminikės”, bet kuri prisipažins, kad jo nežiūrėjo? 🙂

Yann Martel “Pi gyvenimas” – viena iš keisčiausių paskutiniu metu mano skaitytų knygų. Intriga neapleidžia iki paskutinio puslapio, o finalas ganėtinai sukrečia. Primygtinai siūlau perskaityti iki galo!

